A scheduled downtime of the authorized section of NEN is currently in progress. For details, see News and Information.

KS Praha - Poskytování servisních služeb a oprav tiskáren HP

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

KS Praha - Poskytování servisních služeb a oprav tiskáren HP

Contracting authority

Krajský soud v Praze

NEN system number

N006/21/V00014626

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00014626

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

07. 06. 2021 14:25

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 06. 2021 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Hana

Surname

Pírková

EMAIL

hpirkova@ksoud.pha.justice.cz

Phone 1

+420 257005432

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování servisních služeb a oprav k zabezpečení provozu tiskáren HP, včetně dodávek spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky kancelářského papíru). Rámcová smlouva bude uzavřena na 4 roky, nebo do vyčerpání celkové maximální částky 450.000,- Kč včetně DPH. Poskytováním Služeb se rozumí zejména: a) komplexní technická péče o všechna zařízení v rozsahu předepsaném výrobcem, v souladu s technickými normami a požadavky objednatele zahrnující pravidelnou preventivní kontrolu všech mechanických a elektrických součástí, čištění, mazání, odstranění případných technických závad, výměnu náhradních dílů a funkční přezkoušení zařízení; b) odstraňování nahlášených závad vzniklých při provozu zařízení; c) poskytování veškerých oprav pro všechny zprovozněné funkce zařízení. Zajišťováním dodávek spotřebních materiálů se rozumí především dodávky originálních spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky papíru), popř. jiných materiálů nezbytných jak pro provoz Zařízení, tak pro snížení opotřebení dílů. Cena za služby a spotřební materiál je cenou smluvní a bude stanovena formou paušálního poplatku za jeden vytištěný formát A4 u jednotlivých typů zařízení. Seznam zařízení je uveden v příloze č. 1 – Seznam a počty zařízení. Zadavatel nabídky ani jejich části dodavatelům nevrací. Zadavatel si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, kdykoliv zadávací řízení zrušit a to z jakéhokoliv důvodu, nebo i bez uvedení důvodu.

Code from the NIPEZ code list

50313200-4

Name from the NIPEZ code list

Údržba kopírovacích strojů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50313200-4

Name from the CPV code list

Údržba kopírovacích strojů

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailÚdržba kopírovacích strojů50313200-4Údržba kopírovacích strojů

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 06. 2021 14:25Uveřejnění zadávacích podmínek